دریافت(دانلود اقدام پژوهی چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول را پرورش دادم)

فهرست مطالب چکیده : 3 چه اقداماتی انجام دهم تا خلاقیت دانش آموزانم را افزایش دهم 3 مقدمه : 5 توصیف وضعیت موجود و بیان مساله : 7 گردآوری اطلاعات و شواهد 1: 9 تجزیه و تحلیل اطلاعات : 13 با توجه به مطالب بیان شده می توان به روشهای ذیل عمل کرد : 16 در زمدانلود اقدام پژوهی چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول را پرورش دادم|40063623|eom34024178|اقدام پژوهی ,چگونه ,خلاقیت,دانش آموزان, کلاس اول, را پرورش دادم
این فایل درباره ی دانلود اقدام پژوهی چگونه خلاقیت دانش آموزان کلاس اول را پرورش دادم می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.فهرست مطالب

چکیده : 3

چه اقداماتی انجام دهم تا خلاقیت دانش آموزانم را افزایش دهم 3

مقدمه : 5

توصیف وضعیت موجود و بیان مساله : 7

گردآوری اطلاعات و شواهد 1: 9

تجزیه و تحلیل اطلاعات : 13

با توجه به مطالب بیان شده می توان به روشهای ذیل عمل کرد : 16

در زمینه خانواده : 16

در زمینه مدرسه روش های تدریس فعال چون 16

ارائه راه حل موقتی و اجرای آن 18

گام اول : خانواده و اولیا ء 18

گام دوم : مدرسه 20

گام سوم : معلم 23

نمونه ای از این تمرینات و فعالیت ها به شرح ذیل بود : 26

زنگ دایره یا حلقه تفاهم 29

اجرای راه حل جدید و نظارت بر آن 32

گردآوری اطلاعات شواهد 2 : 34

ارزشیابی تاثیر راه حل جدید و تعیین اعتبار آن : 36

بررسی وضعیت نمرات نوبت اول و دوم دانش آموزان کلاس اول 39

تجدید نظر و تصمیم گیری نهایی : 39

نتایج : 41

نتیجه گیری : 42

پیشنهادات کلی برای پرورش خلاقیت در معلمان و دانش آموزان 43

(پیوست شماره1) 45

سناریوی تدریس خلاق 45

منابع و ماخذ 49

منابع اینترنتی 50

چکیده :

در جوامع پیشرفته امروزی پرورش خلاقیت از مهمترین اصول است با بررسی کشورهایی که از نظر صنعتی فرهنگی و اجتماعی رشد چشمگیری داشته اند متوجه می شویم که این کشورها در زمینه ی پرورش خلاقیت رشد و تلاش بیشتری داشته اند .در حال حاضر در کشورهای توسعه یافته شکوفایی خلاقیت یکی از عالی ترین و محکم ترین اهداف آموزش و پرورش است . در شرط حساس کنونی و با توجه به تحولات بسیار سریع و اجتناب ناپذیر دنیا ، اگر خواهان پرورش استعدادها و شکوفایی خلاقیت و نوآوری در افراد هستیم باید نظام آموزش و پرورش را متحول کرد . برای این منظور لازم است هماهنگی و برنامه ریزی دقیق و کاملی در عرصه ی آموزش و پرورش داشته باشیم .در این فرایند معلم نقش اصلی را ایفا می کند . تنها معلم خلاق است که می تواند دانش آموزان خلاق و نوآور پرورش دهد . اما نکته ی قابل تامل آن است که هر آموزش و پرورش و هر معلمی نمی تواند این بار سنگین رابه مقصد برساند . تنها آموزش و پرورش پویا ، خلاق ، متحول می تواند در تحقق این رسالت تاریخی خویش موفق باشد و این دقیقاً همان نیازی است که در سال گذشته رهبر اندیشمندانه انقلاب اسلامی تحت عنوان « تحول بنیادین آموزش و پرورش » از آن یاد شده است . هسته اصلی تحول در نظام آموزشی ، هم چنان که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند « خلاقیت است » بنابراین داشتن افرادی که توانایی پرورش پویایی و خلاقیت را دارند از اهمیت خاصی برخوردار است .


مطالب دیگر:
پاورپوینت بررسی معماری سبک پارسیپاورپوینت بررسی سبک معماری رومدانلود مقاله راهنمای کامل پرورش طیور گوشتی (پاورپوینت)دانلود تحقیق دیوارنگاریمروري بر مكتب اكسپرسيونيسم يا گزاره‌گرائي در ادبيات نمايشيتحقیق امپرسیونیسمصادرات غیر نفتی در بودجه سال 85شکنندگی مالیشركت صنايع نخ خمين حسابداريسییتم کنترل داخلیسیستم های نوین انبار داریسيستم حقوق و دستمزدسيستم حسابداري حقوق و دستمزد شركت بسته بندي پاژ پارسسياست سرمايه در گردشسودو زیان شرکت هاسرمایه گذاری کاملساختارهای دولت و حسابداری در شهرداری های بزرگریسک وبازدهریسک و مدیریت ریسکرابطه‌ بين شيوه‌هاي تأمين مالي و درصد تغييرات هزينه‌ سرمايهدنیای در حال تغییر حسابداری مدیریتدانش سيستم حسابداريخصوصي سازي و تاثير آن در رشد اقتصاديحسابرسیحسابرسی وجوه نقد وبانک