دریافت(اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل پرخاشگری دانش آموز علی را در کلاس کاهش دهم)

مقدمه : پرخاشگری عبارت است از رفتاری که هدف آن صدمه زدن به خود و نه دیگری می باشد. در این تعریف قصد ونیت فرد مهم است یعنی رفتاری پرخاشگری محسوب می شود که از روی قصد و عمد برای صدمه زدن به دیگری یا به خود انجام گرفته باشد.( کریمی 1378) اعمال پرخاشگراناقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل پرخاشگری دانش آموز علی را در کلاس کاهش دهم|40063593|eom34024178|اقدام پژوهی ,چگونه, توانستم ,مشکل ,پرخاشگری, دانش آموز, علی ,را در کلاس ,کاهش دهم
این فایل درباره ی اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل پرخاشگری دانش آموز علی را در کلاس کاهش دهم می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

مقدمه :

پرخاشگری عبارت است از رفتاری که هدف آن صدمه زدن به خود و نه دیگری می باشد. در این تعریف قصد ونیت فرد مهم است یعنی رفتاری پرخاشگری محسوب می شود که از روی قصد و عمد برای صدمه زدن به دیگری یا به خود انجام گرفته باشد.( کریمی 1378)

اعمال پرخاشگرانه شامل رفتارهای جسمی و کلامی پرخاشگری نظیر تهدید کردن ،مشاجره ی لفظی و...... همچنین ویرانی دارایی است.( براهنی 1367)

رفتارهای تهاجمی یا پرخاشگرانه از شایعترین اختلالات رفتاری انسان است . براساس بررسیهای انجام شده در صد زیادی از مشکلات رفتاری دانش آموزان تحت عناوین مختلف به پرخاشگری مربوط می شود .وجود نظریات متنوع در این مورد حاکی از پیچیدگی موضوع است .از نظر علمی باید گفت پرخاشگری یک کشش ویا یک گرایش در فرد است که به صورت زدن، کشتن و ویران کردن خود را نشان می دهد.

امری که فرد به عنوان عکس العمل از خود بروز می دهد به گونه ای است که باید گفت مناسب عمل و یا رفتار طرف مقابل نیست. ظاهر این امر نشان دهنده یک شورش و انقلابی در درون فرد و حاکی از وجود احساساتی است که فرد گویی از بازگو کردن آن وحشت دارد.رنجی در درون او وجود دارد که قادر به رفع و جبران آن نیست و ناگزیر تلافی آن را سر دیگران در می آورد.اگر چه در مواردی این زجر دادن متوجه خودش نیز می شود.فروید معتقد است پرخاشگری امری غریزی و فطری بوده و انسان از هنگام تولد این نیرو را با خود به دنیا می آورد.می دانیم که امروزه یکی ازشرایط لازم برای کسب موفقیت های تحصیلی داشتن روان سالم درفراگیران است. زیراافرادی که سالم نباشندبه عنوان بیمارمحسوب می شوند واین افراددرحوزه های مختلف زندگی وازجمله تحصیلی عملکردمطلوب ندارندویکی ازمشکلات که مستقیما برعملکرد تحصیلی افرادتاثیر گذاشته است ( مشکلات اخلاقی ) می باشد داشتن چنین مشکلی به عوامل مختلفی بستگی دارد اما چگونگی شکل گیری این مشکل درافرادمختلف یکسان نمی باشدیکی از عوامل بازدارنده در امر تحصیل ، اختلالات رفتاری می باشد . دبیران در برابر اختلالات رفتاری ، به شکل های متفاوتی از خود عکس العمل نشان می دهند . برخی از دبیران آنان را به شدّت سرکوب می کنند . بعضی از دبیران ، در مقابل آنان کو تاه می آ یند ؛ بعضی دیگر آنان را به حال خود رها می کنند . امّا واقعیت این است که در این حالت مشکل ادامه خواهد یافت و مشکلات دیگری نیز به دنبال خواهد آورد به نظر می رسد راه منطقی این است که وقتی مشکلی در کلاس پیش می آید ؛ بهتر است ابتدا آن مشکل شناسایی شود سپس آن مشکل به صورت علمی مورد بررسی قرار گیرد . بعد از آن راه حل هایی جهت رفع مشکل پیدا کرده و به صورت عملی آن مشکل رفع گردد دراین پژوهش اینجانب باتوجه به اهمیت مسا له قصددارد درخصوص مشکل اخلاقی دانش آموزم محمد .ح در آموزشگاه دهخدا شهرستان نهاوند مطالعه خودراازطریق اقدام پژوهی به حل مشکل دانش آموز کمک نماید


مطالب دیگر:
تحقيق حقوق تجارتتحقيق حقوق از دریچه‌ی ایران باستانتحقيق حقوق خانوادهتحقيق بررسي شباهت عنوان هاي حقوقي وکيفريتحقيق تاثير عامل اقتصاد و ابعاد آن بر کنش احتمالي نظامي آمريکا عليه ايرانتحقيق پيشرفت صنعتي جوامع و ارتباط آن با جرمتحقيق برنامه ريزي استراتژيک براي مديريت مخازن نفت و گاز ايرانتحقيق امنيت شغلي با رويكرد ايمني و سلامت و نقش آن در نگهداري كاركنان سازمانتحقيق بيمهتحقيق آيين دادرسي كيفري 1تحقيق حقوق مدني 1تحقيق سازمان و تشكيلات صندوق بين المللي پولتحقيق راهكارهاي توسعه نيروي انساني نخبه و پيشگيري از فرار مغزهاپلان معماري مجتمع مسکونی سه طبقه، چهارده واحدیپلان معماري ساختمان چهار طبقه، دو واحدیپلان معماري ساختمان چهار طبقه، تک واحدیپلان معماري ويلا دو طبقه و پلان 3Dپلان معماري ساختمان سه طبقهپلان معماري ويلا دو طبقه دوبلكسپلان معماري ويلا سه طبقه دوبلكسپلان معماري ويلا 3 خوابهپلان معماري داروخانهپلان معماري كافي شاپپلان معماري باغ وحشپلان معماري كافي نت