دریافت(پاورپوینت تدریس حرف ذ کلاس اول ابتدایی)

دانلود پاورپوینت پایه اول دبستان با موضوع تدریس حرف ذ، فرمت فایل : پاورپوینت ( PPT ) قابل ویرایش . تعداد اسلاید : 11کاربرذ فایل : مناسب برای دبیران، دانش آموزان و اولیای گرامی جهت آموزش و یادگیری. قسمتی از متن این پاورپوینت : تکرار وتمرین در گفتن وشنپاورپوینت تدریس حرف ذ کلاس اول ابتدایی|35028630|eom34024178|پاورپوینت تدریس حرف ذ اول دبستان , دانلود پاورپوینت اول ابتدایی با موضوع تدریس حرف ذ , پاورپوینت کلاس اول در مورد تدریس حرف ذ , پاورپوینت کلاس اول ابتدایی , پاورپوینت پایه اول دبستان تدریس حرف ذ , دانلود پاورپوینت آموزشی کلاس اول تدریس حرف ذ , درس , ,,,
این فایل درباره ی پاورپوینت تدریس حرف ذ کلاس اول ابتدایی می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

دانلود پاورپوینت پایه اول دبستان با موضوع تدریس حرف ذ،
فرمت فایل : پاورپوینت ( PPT ) قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 11کاربرذ فایل : مناسب برای دبیران، دانش آموزان و اولیای گرامی جهت آموزش و یادگیری.
قسمتی از متن این پاورپوینت :
تکرار وتمرین در گفتن وشنیدن نشانه جدید
نشانه
جدید را در کلمات هم پایان به دانش آموز آموزش دهید (یادگیری نشانه جدید
در پایان کلمات راحت تر است مگر در بعضی نشانه ها که در کلمات هم آغاز
یادگیری برای شاگردان راحت تر انجام می شود ،مثل نشانه آ که در کلمات هم
آغاز یادگیری آسان تر است.)

آموزش صدای کلمات را در ابتدای سال
تحصیلی فقط برای کلماتی که صدای کمتری دارند به کار ببرید .سپس کلمات دارای
هجا وصدای بیشتر را اموزش دهید،دانش آموزان برای صداهای کلمات به طور منظم
با چوبک یا انگشت بر روی میز ضربه بزنند.

دقت دیداری وادراک دیداری شاگردان را با توجه زیاد به تصاویر ونشانه جدید تقویت کنید
مطابقت تصویر وبیان شفاهی آن در یادگیری کلمات ونشانه ها بسیار موثر است ، لذا این آموزش را به صورت مستمر پیگیر باشید.

کلمات
هر نشانه را چندین بار برای شاگردان نشان دهید واز آنان بخواهید تا در حد
توان خود در هر درس تصاویری برای نشانه جدید به حافظه بسپارند وآنان را در
این امر مورد ارزشیابی قرار دهید (مثلا:برای نشانه ب چه تصاویری را دیدی
وبه حافظه ات سپردی ؟)

بعضی از تصاویر فقط جهت شنیدن نشانه مد نظر آمده است ویادگیری آن کلمات برای شاگردان اجباری نیست .
در
یادگیری نشانه ها در چند درس اول زیاد عجله نکنید وبا صبر وحوصله دانش
آموزان را با نشانه ها وصداکشی آشنا کنید ،البته با آموزش درست صدای اول
وآخر در نگاره ها فرایند یادگیری دانش آموزتان را سرعت می بخشید . با توضیح
تصاویر اطلاعات عمومی شاگردان را که در تقویت حافظه بلند مدت بسیار موثر
است تقویت کنید ...


مطالب دیگر:
📝پاورپوینت سیستم انحراف آب سد مخزنی کوثر📝پاورپوینت کارگاه آموزشی مشکلات مربوط به استفاده از سلول فشار در پروژه های ژئوتکنیکی📝مکانیزم و فاکتورهای مؤثر در برآورد هزینه و زمان پروژه های EPCI📝تحقیق مهندسي ارزش در تغيير تراز گالري تزريق شماره ۲،(RG2) جناح راست سد کارون ۴📝بررسی ادعاهای پروژه پل بزرگ لالی📝پاورپوینت ساخت توربین های برق آبی📝پاورپوینت روش‌‌ های نوين بهسازی و مقاوم سازی زمين، اختلاط عمقي خاك Deep Soil Mixing (DSM)📝مدیریت ریسک در تونل زنی مکانیزه، مطالعه موردی خط1 قطار شهری اهواز📝چشم اندازی از حسابداری بهای تمام شده در دولت📝تبیین و مقایسه روش مهندسی ارزش و سایر روش هاي مدیریتی بهبود محصول و فرآیند📝مقابله با آب، مبانی و روش های آب بندی در تونل ها همراه با مطالعات موردی کوهرنگ📝جزوه مبانی فنی و اقتصادی روش های حفاری تونل های راه و راه آهن📝مبانی فنی کاشت آرماتورها جهت استفاده در مقاوم سازی ها و مقاوم سازی با FRP📝گزارش امکان سنجی ساخت دستگاه های TBM در ایران📝جزوه کارگاه آموزشی مروری بر طرح و اجرای ایستگاه های مترو همراه با مطالعه موردی ایستگاه تجریش📝حفاری بدون ترانشه- اصلاح و بهسازی شبکه فاضلاب بندرعباس به روش CIPP📝جزوه آموزشی سمینار پایدارسازی گود در محیط های شهری (پایدارسازی گود به روش مهارگذاری)📝دلايل داخلي تشکيل ساواک📝خون ریزی حاد گوارشی📝سناریو (فرنامه) ابزار یادگیری، ادراک و تصمیم سازی در سازمان های دانش بنیان📝ارزیابی سلامت پروژه های ساخت📝استفاده موثر از قوانين و مقررات برگزاري مناقصات در مديريت پروژه📝پیاده سازي فرآیند مدیریت ذي نفعان در پروژه📝PMBOK 5th Edition، تحول و یا فقط ویرایش جدید📝مهم ترین چالش های پیش رو در پروژه ها