دریافت(چگونه توانستم درس ریاضی را به عنوان معضل بزرگی برای دانش آموزان کلاس ششم دبستان ........ جذاب نمایم؟)

دانلود ورد با موضوع دارای 29 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد. تعداد صفحه : 29 صفحه فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس قسمتی از متن نمونه: باسمه تعالي جمهورچگونه توانستم درس ریاضی را به عنوان معضل بزرگی برای دانش آموزان کلاس ششم دبستان ........ جذاب نمایم؟|31027926|eom34024178|چگونه,توانستم,درس,ریاضی,را,به,عنوان,معضل,بزرگی,برای,دانش,آموزان,کلاس,ششم,دبستان,,,,,,,,,,جذاب,نمایم؟,چگونه توانستم درس ریاضی را به عنوان معضل بزرگی برای دانش آموزان کلاس ششم دبستان ,,,,,,,, جذاب نمایم؟, چگونه توانستم درس ریاضی را ب,,,
این فایل درباره ی چگونه توانستم درس ریاضی را به عنوان معضل بزرگی برای دانش آموزان کلاس ششم دبستان ........ جذاب نمایم؟ می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.


دانلود ورد با موضوع دارای 29 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد صفحه : 29 صفحه


فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش


آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی از متن نمونه:
باسمه تعالي
جمهوری اسلامی ایران
اداره كل آموزش و پرورش استان .......
اداره آموزش و پرورش شهرستان ..........
عنوان اقدام پژوهی :

نام و نام خانوادگي مولف اول/مجری اصلي :
.....
پست سازمانی :
رشته تحصیلی :
آخرین مدرک تحصیلی :
دوره تحصیلی :‌
سمت فعلی :
شماره پرسنلی :
چكيده
امروزه با توجه به تسلط رشته ریاضی بر علوم و تکنولوژی جدید ضرورت بیشتری برای یادگیری این علم و فهم و درک قوانین آن حس می شود. از این رو آنچه دبيران نیاز به دانستن آن دارند، ساده سازی در مفاهیم، تاکید بر مبانی اولیه علم ریاضی و ارائه تمرین ها و مثال های گوناگون است ومهم تر از همه اینها ایجاد انگیزه است و بهترين انگيزه که مخصوصا در يادگيري و علاقه به رياضي نقش عمومي ايفا مي کند بيان ريشه هاي تاريخي و بيان تارخ رياضيات در پيشرفت رياضي مي باشد.به طور خلاصه می توان گفت که مفاهیم ریاضی، یکی از اثربخش ترین و کارآمد ترین مواد درسی می‌باشد. به طوری که ریاضیات یکی از عالی ترین تراوش‌های اندیشه ی آدمی است که منعکس کننده
­
ی اراده
­
ی انسان و نشان دهنده
­
ی سیر عقل و برهان و هم
­
چنین بیان کننده
­
ی میزان علاقه
­
ی بشر به کمال و زیبایی است. نقش بنیادی علم ریاضی در پیشبرد سایر علوم و فنون نیز مورد پذیرش همگان است، به طوری که نرسیدن به هدف‌های آموزشی در زمینه
­
ی ریاضی موجب ضعف ، ناتوانی و دست نیافتن به اهداف مربوط به پیشرفت علوم و فنون دیگر خواهد بود بسیاری از دانش آموزان به دلایل گوناگون از جمله شیوه تدریس دبير، تجربه های ناموفق، فشارهای والدین، کم تمرینی و دشواری در یادگیری مفاهیم ریاضی چنان از این درس دچار ترس و اضطراب می شوند و از خود مقاومت نشان می دهند که گاهی ساده ترین اعمال ریاضی را هم نمی توانند انجام دهند. اينجانب ..... در اقدام پژوهي فوق راهكارهاي چگونگي ایجاد انگیزه و علاقه در درس ریاضی کلاس ششم و حل آسان مسائل این درس را مورد بررسي قرار داده ام. و آن را به عنوان معضل بزرگی برای دانش آموزان آسان نمودم . اميد است پژوهش مذكور بتواند در جهت پيشبرد اهداف آموزشي مورد قبول واقع شود.
مقدمه
بسیاری از دانش آموزان به دلایل گوناگون از جمله شیوه تدریس معلم، تجربه های ناموفق، فشارهای والدین، کم تمرینی و دشواری در یادگیری مفاهیم ریاضی چنان از این درس دچار ترس و اضطراب می شوند و از خود مقاومت نشان می دهند که گاهی ساده ترین اعمال ریاضی را هم نمی توانند انجام دهند.در حالی که امروزه با توجه به تسلط رشته ریاضی بر علوم و تکنولوژی جدید، ضرورت بیشتری برای یادگیری این علم و فهم و درک قوانین آن حس می شود. از این رو آنچه معلمان نیاز به دانستن آن دارند، ساده سازی در مفاهیم، تاکید بر مبانی اولیه علم ریاضی و ارائه تمرین ها و مثال های گوناگون است. اضطراب ریاضی موجب ضعف فرآیندهای ذهنی برای انجام عملیات ریاضی، منفی نگری و سردرگمی دانش آموزان می شود. این گروه با اجتناب از کلاس ریاضی، ناتوانی در انجام آزمون های ریاضی و اضطراب و تشویش فراوان از یادگیری این درس طفره می روند. این تصور که استعداد ریاضی مادرزادی است یا پسرها نسبت به دخترها عملکرد بهتری در درس ریاضی دارند و یا درس ریاضی درس منطق است، نه درس خلاقیت موجب عقب نشینی و مقابله برخی از دانش آموزان از یادگیری علم ریاضی می شود.
متأسفانه به رغم جدی بودن تأثیر عوامل روانی و هیجانی بر عملکرد علمی افراد، به ویژه در علوم پایه واز جمله ریاضیات ، مطالعه در خور توجهی در این باره به زبان فارسی موجود نیست. در حالی که شناخت و کنترل عوامل ( درونی و بیرونی ) پیش برنده یا بازدارنده فراگیران در میدان فعالیت های ریاضی مورد توجه والدین، مربیان و پژوهشگران است .
تغییر حالت های روانی و برانگیختگی ها ی آشکار فراگیران در مقابله با وضعیت های مختلف آموزشی و یادگیری ریاضیات، به پژوهشگران آموزش ریاضی را مصمم تر می سازد تا تأثیرات هیجانی و برانگیختگی های روانی را بر رفتار ریاضی یادگیرنده ها

...


مطالب دیگر:
📝پاورپوینت آشنایی با بک آپ📝پاورپوینت آشنایی با بنیان خانواده و اهیمت آن📝پاورپوینت آشنایی با بهداشت آب📝پاورپوینت آشنایی با بودجه بندی عملیاتی📝پاورپوینت آشنایی با بودجه بندی سرمایه ای📝پاورپوینت آشنایی با بوم ناب کسب و کار📝پاورپوینت آشنایی با بیش فعالی کودکان📝پاورپوینت آشنایی با بیماری پارکینسون 📝پاورپوینت آشنایی با بیماری تب خونريزی دهنده کریمه کونگو📝پاورپوینت آشنایی با بیماری تب مالت📝پاورپوینت نمودهای مختلف بیماری سل و عوامل موثر بر بیماری📝پاورپوینت آشنایی با بیماری مشمشه در اسب و الاغ📝پاورپوینت آشنایی با بیماری های کمبود ویتامین📝پاورپوینت آشنایی با بیماری وسواس احتکار 📝پاورپوینت آشنایی با بیماریهای خونریزی دهنده📝پاورپوینت آشنایی با بیمه بیمه بیکاری📝دانلود پاورپوینت آشنایی با بیهوشی در جراحی مغز و اعصاب📝پاورپوینت آشنایی با بیوتروریسم📝پاورپوینت آشنایی با بيوفيدبک📝پاورپوینت آشنایی با پارک ملی دریایی نایبند📝پاورپوینت آشنایی با پارک ملی کویر📝پاورپوینت آشنایی با پارک ملی گلستان📝پاورپوینت آشنایی با پدیده گرمایش زمین 📝پاورپوینت آشنایی با پست مدرنیسم در برنامه درسی📝پاورپوینت آشنایی با پست ها و انواع آن ها