دریافت(چگونه توانستم درس ریاضی را برای دانش آموزان کلاس پنجم ......جذاب نمایم؟)

دانلود ورد با موضوع دارای 29 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد. تعداد صفحه : 29 صفحه فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس قسمتی از متن نمونه: باسمه تعالي جمهورچگونه توانستم درس ریاضی را برای دانش آموزان کلاس پنجم ......جذاب نمایم؟|31027925|eom34024178|چگونه,توانستم,درس,ریاضی,را,برای,دانش,آموزان,کلاس,پنجم,,,,,,,جذاب,نمایم؟,چگونه توانستم درس ریاضی را برای دانش آموزان کلاس پنجم ,,,,,,جذاب نمایم؟, چگونه توانستم درس ریاضی را برای دانش آموزان کلاس پنجم ,,,,,,جذاب نمایم؟ ,چگونه توانستم درس ,,,
این فایل درباره ی چگونه توانستم درس ریاضی را برای دانش آموزان کلاس پنجم ......جذاب نمایم؟ می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.


دانلود ورد با موضوع دارای 29 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد صفحه : 29 صفحه


فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش


آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی از متن نمونه:
باسمه تعالي
جمهوری اسلامی ایران
اداره كل آموزش و پرورش استان .......
اداره آموزش و پرورش شهرستان ..........
عنوان اقدام پژوهی :

نام و نام خانوادگي مولف اول/مجری اصلي :
.....
پست سازمانی :
رشته تحصیلی :
آخرین مدرک تحصیلی :
دوره تحصیلی :‌
سمت فعلی :
شماره پرسنلی :
چكيده
امروزه با توجه به تسلط رشته ریاضی بر علوم و تکنولوژی جدید ضرورت بیشتری برای یادگیری این علم و فهم و درک قوانین آن حس می شود. از این رو آنچه دبيران نیاز به دانستن آن دارند، ساده سازی در مفاهیم، تاکید بر مبانی اولیه علم ریاضی و ارائه تمرین ها و مثال های گوناگون است ومهم تر از همه اینها ایجاد انگیزه است و بهترين انگيزه که مخصوصا در يادگيري و علاقه به رياضي نقش عمومي ايفا مي کند بيان ريشه هاي تاريخي و بيان تارخ رياضيات در پيشرفت رياضي مي باشد.به طور خلاصه می توان گفت که مفاهیم ریاضی، یکی از اثربخش ترین و کارآمد ترین مواد درسی می‌باشد. به طوری که ریاضیات یکی از عالی ترین تراوش‌های اندیشه ی آدمی است که منعکس کننده
­
ی اراده
­
ی انسان و نشان دهنده
­
ی سیر عقل و برهان و هم
­
چنین بیان کننده
­
ی میزان علاقه
­
ی بشر به کمال و زیبایی است. نقش بنیادی علم ریاضی در پیشبرد سایر علوم و فنون نیز مورد پذیرش همگان است، به طوری که نرسیدن به هدف‌های آموزشی در زمینه
­
ی ریاضی موجب ضعف ، ناتوانی و دست نیافتن به اهداف مربوط به پیشرفت علوم و فنون دیگر خواهد بود بسیاری از دانش آموزان به دلایل گوناگون از جمله شیوه تدریس دبير، تجربه های ناموفق، فشارهای والدین، کم تمرینی و دشواری در یادگیری مفاهیم ریاضی چنان از این درس دچار ترس و اضطراب می شوند و از خود مقاومت نشان می دهند که گاهی ساده ترین اعمال ریاضی را هم نمی توانند انجام دهند. اينجانب ..... در اقدام پژوهي فوق راهكارهاي چگونگي ایجاد انگیزه و علاقه در درس ریاضی کلاس پنجم و حل آسان مسائل این درس را مورد بررسي قرار داده ام. اميد است پژوهش مذكور بتواند در جهت پيشبرد اهداف آموزشي مورد قبول واقع شود.
مقدمه
بسیاری از دانش آموزان به دلایل گوناگون از جمله شیوه تدریس معلم، تجربه های ناموفق، فشارهای والدین، کم تمرینی و دشواری در یادگیری مفاهیم ریاضی چنان از این درس دچار ترس و اضطراب می شوند و از خود مقاومت نشان می دهند که گاهی ساده ترین اعمال ریاضی را هم نمی توانند انجام دهند.در حالی که امروزه با توجه به تسلط رشته ریاضی بر علوم و تکنولوژی جدید، ضرورت بیشتری برای یادگیری این علم و فهم و درک قوانین آن حس می شود. از این رو آنچه معلمان نیاز به دانستن آن دارند، ساده سازی در مفاهیم، تاکید بر مبانی اولیه علم ریاضی و ارائه تمرین ها و مثال های گوناگون است. اضطراب ریاضی موجب ضعف فرآیندهای ذهنی برای انجام عملیات ریاضی، منفی نگری و سردرگمی دانش آموزان می شود. این گروه با اجتناب از کلاس ریاضی، ناتوانی در انجام آزمون های ریاضی و اضطراب و تشویش فراوان از یادگیری این درس طفره می روند. این تصور که استعداد ریاضی مادرزادی است یا پسرها نسبت به دخترها عملکرد بهتری در درس ریاضی دارند و یا درس ریاضی درس منطق است، نه درس خلاقیت موجب عقب نشینی و مقابله برخی از دانش آموزان از یادگیری علم ریاضی می شود.
متأسفانه به رغم جدی بودن تأثیر عوامل روانی و هیجانی بر عملکرد علمی افراد، به ویژه در علوم پایه واز جمله ریاضیات ، مطالعه در خور توجهی در این باره به زبان فارسی موجود نیست. در حالی که شناخت و کنترل عوامل ( درونی و بیرونی ) پیش برنده یا بازدارنده فراگیران در میدان فعالیت های ریاضی مورد توجه والدین، مربیان و پژوهشگران است .
تغییر حالت های روانی و برانگیختگی ها ی آشکار فراگیران در مقابله با وضعیت های مختلف آموزشی و یادگیری ریاضیات، به پژوهشگران آموزش ریاضی را مصمم تر می سازد تا تأثیرات هیجانی و برانگیختگی های روانی را بر رفتار ریاضی یادگیرنده ها

...


مطالب دیگر:
📝پاورپوینت اثربخشی تجهیزات OEE📝پاورپوینت مديريت منابع انساني و چرخه حقوق و دستمزد📝پاورپوینت نگاهی به خانواده و ارتباطات📝پاورپوینت آزمون برنامه های کاربردی تحت وب📝پاورپوینت انواع قراردادهای تجاری📝پاورپوینت ایمنی در محیط کار با موضوع گازهای سمی، محیط غبارآلود، آلودگی صوتی، مواد اشتعال زا ...📝پاورپوینت فنون تجزيه و تحليل سیستم ها، جدول تقسیم کار، نمودار جریان کار و طرح جا و مکان📝پاورپوینت آموزش و پرورش قارچ خوراکی صدفی📝پاورپوینت پمپ های هیدرولیكی کشاورزی📝پاورپوینت آبياري بارانی📝پاورپوینت آفت سرخرطومی برگ یونجه📝پاورپوینت بیماری هلو📝پاورپوینت برنامه ريزي و كنترل پروژه (PERT)📝پاورپوینت خردکن علوفه📝پاورپوینت پرونده شکایت شرکت A&M Records علیه شرکت Napster📝پاورپوینت سيستم عامل📝پاورپوینت روش‌ هاي آبياري📝پاورپوینت اصول جوجه کشی📝پاورپوینت استاندارد حسابرسی شماره 56 (رویدادهای پس از تاریخ ترازنامه)📝پاورپوینت سفیده کوچک کلم📝پاورپوینت روش تحقیق فنومنولوژی📝پاورپوینت شناسایی آلودگی به وسیله سنجش از راه دور (GIS)📝پاورپوینت تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی (HACCP) در عرضه مواد غذایی📝پاورپوینت نگاره هاي طبيعت در ادبيات📝پاورپوینت نگهبانان و گشتي هاي حريق