دریافت(چگونه توانستم دانش آموزان افغانی را به اجرای طرح مدیریت بازیافتها تشویق و ترغیب نمایم ؟)

دانلود ورد با موضوع دارای 26 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد. تعداد صفحه : 26 صفحه فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس قسمتی از متن نمونه: چکیده آموزش و تشوچگونه توانستم دانش آموزان افغانی را به اجرای طرح مدیریت بازیافتها تشویق و ترغیب نمایم ؟|31027891|eom34024178|چگونه,توانستم,دانش,آموزان,افغانی,را,,به,اجرای,طرح,مدیریت,بازیافتها,,تشویق,,و,ترغیب,نمایم,؟,چگونه توانستم دانش آموزان افغانی را,به اجرای طرح مدیریت بازیافتها,تشویق,و ترغیب نمایم ؟, چگونه توانستم دانش آموزان افغانی را به اجرای ط
این فایل درباره ی چگونه توانستم دانش آموزان افغانی را به اجرای طرح مدیریت بازیافتها تشویق و ترغیب نمایم ؟ می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.


دانلود ورد با موضوع دارای 26 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد صفحه : 26 صفحه


فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش


آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی از متن نمونه:
چکیده
آموزش و تشويق دانش آموزان و ارتقاي فرهنگ دانش آموزي به منظور جداسازي زباله از مبداء ، يکي از گام‌هاي اوليه در مديريت پسماند مدارس است و با توجه به اهميت موضوع ، لازم است همه دست به دست دهيم تا نسبت به ساماندهي اين مسئله مهم اقدامات لازم انجام پذيرد .
هدف از انتخاب دانش‌آموزان براي آموزش تفکيک پسماندهاي خشک استفاده از ظرفيت‌هاي يادگيري دانش‌آموزان و اثرگذاري آنها بر روي والدين در راستاي نهادينه کردن فرهنگ حفظ محيط زيست بوده است .
اینجانب ..... آموزشگاه .........تصمیم گرفتم طرحی را اجرا کنم که در آن دانش آموزان افغانی به تفکیک وجداسازی بازیافتها درخانه و مدرسه ترغیب و تشویق شوند . طي اجراي طرح تفکيک زباله ، آموزشگران با اهداي سطل هاي تفکيک زباله و بروشورهايي در رابطه با فرهنگ بازيافت زباله از مبداء به دانش آموزان و دانش آموز ان در خصوص انجام طرح فوق توضيحات لازم را به آنها ارائه داده شد.در این اقدام پژوهی سعي من بر اين بود که از تمام امکانات و ظرفيت‌هاي موجود در راستاي اجراي هر چه بهتر طرح آسمان آبي، زمين پاک بهره گيرم که آموزش چهره به چهره از تاثيرگذارترين بخش هاي اجراي اين طرح به‌شمار مي‌آمد .بنا بر این چون بازيافت پسماندها به کاهش توليد زباله ، حفظ منابع زيست محيطي ، کاهش مصرف انرژي ، کاهش گازهاي گلخانه‏اي و تغييرات آب و هوايي و کاهش هزينه‏ها کمک مي‏کند ، اذعان داشت : با توجه به نزديک شدن به ايام محرم که مصرف ظروف يک‌بارمصرف در اين روزها بيشتر مي شود ، ضروري است کليه دانش آموز ان نسبت به جمع آوري به موقع اين ظروف اقدام و به چهره بصري کمک کنند .
کلید واژه :
دانش آموزان- افغانی - تفکیک -جداسازی بازیافت- خانه - مدرسه
مقدمه
هیچ ماده ای در طبیعت بی فایده و دور ریختنی نیست .بازیافت به معنای استفاده دوباره از کالاهای دور ریختنی است . بسیاری از چیزهایی را که هرروز به اسم زباله دور می ریزیم دور ریختنی نیستند . این مواد کاملا" با ارزشند که از محیط اطرافمان بدست آمده اند و می توان دوباره از آن ها استفاده کرد . مثل کاغذ ، شیشه ، فلز و پلاستیک که دوباره بازیافت می شوند . ساخت کاغذ از کاغذ کهنه ، می تواند بدون راحتی و بدون اینکه کیفیت خود را از دست بدهد جانشین کاغذ تازه ای که از درختان تهیه می شود گردد .متأسفانه در ایران فقط 10 درصد کاغذها بازیافت می شوند ، بنابراین قسمت زیادی از کاغذهای مصرفی ما با قطع درختان تأمین می شود و این را هم بدانیم که برای تهیه یک تن کاغذ 17 اصله درخت 50 ساله قطع می شود .